neděle 7. května 2017

Přečteno Duben 2017

Zdravíme všechny knižníky!
Měsíc s měsícem se zase sešel a je tu naše oblíbená rubrika přečteno.

Tento měsíc jsme celkově přečetli 3 knihy. M přečetl dvě a P jednu.
Pojďme se na to mrknout!


M
Lars Kepler - Playground
Kniha od mé oblíbené autorské dvojice na jakou jsem se moc těšil. I když nejsem moc na mystery knihy, tak námět této knihy mě opravdu zaujal. Bohužel podání už bylo trošku horší. Nemohu říct, že by mě kniha nebavila to ne, ale je strašně moc natahovaná a třeba na x desítkách stran se vůbec nic nestane a kdyby tam nebyly plynulost by byla zachována. Myslím si, že autoři z toho mohli vytěžit mnohem více.



Hodnocení 3/5


N. Pizzolatto - GALVESTON
Kniha od které jsem moc nečekal. Kdysi jsem si ji chtěl koupit, ale na autora kterého jsem neznal byla dosti drahá. Nyní jsem ji za necelou stovku koupil přes KK a vůbec jsem nelitoval. Děj byl svižný, pořád se něco dělo. Chvílemi lehce nerealistický, ale osobně mě kniha velice zaujala a bavila od začátku dokonce. 




Hodnocení 4/5


P
L. Moriarty - Sedmilhářky
Kniha na jakou jsem se moc těšila. Měla jsem ji ve své knihovně velmi dlouhou dobu, až jsem se do ní teď pustila.Bohužel musím říct, že jsem knihou byla velice zklamána. Pořád jsem čekala až se něco začne dít. Do čtení jsem se doslova nutila a kolikrát jsem knihu chtěla odložit. Příběhy byly sice zajímavé, stejně jako téma, ale celkové podání slabší průměr.


Hodnocení 3/5



Četli jste někdo nějakou z těchto knih?

2 komentáře:

  1. Keplera přímo miluji. Celá série krásně vyjímá v mé knihovně, ale Playground asi zkoušet nebudu. Nemám na to :/ Je to úplně jiný Kepler než doposavad a ne, že by to bylo špatné, ale já si nechám toho starého :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Playgroud je určitě kniha co stojí za přečtení, ale nedosahuje kvalit detektivek od Larse Keplera.

      Vymazat