sobota 29. dubna 2017

Přečteno Březen 2017

Ahoj všichni knižníci!

Tentokrát pro Vás máme příspěvek přčteno za březen.

Oba jsme tento měsíc přečetli pouze jednu knihu, ale i tak pojďme se na to mrknout



M
Zabijáci - J. Adler-Olsen
Druhá kniha jakou jsem četl od tohoto autora a musím říct, že jsem se na ni opravdu moc těšil. Bohužel poslední dobou mám smůlu na to, že když se na knihu moc těším nakonec mě nebaví. Možná to bylo proto, že jsem ji četl strasně moc dlouho a chvílemi jsem zapomínal o čem nebo o kom vlastně čtu. Myšlenka byla zajímavá, kniha jako celek mě nebavil. Určitě si pro srovnání přečtu i další knihu od tohoto autora, ale nebudu čekat tolik.

Hodnocení: 3/5


P
Milý Johne - N. Sparks
Kniha u které na konci bude slzavé údolí snad u každého čtenáře. Krásný dojemný příběh. Už se těším na další knihy od tohoto autora.







Hodnocení: 5/5

Četl někdo z Vás některou z těchto knih?

Žádné komentáře:

Okomentovat