středa 2. listopadu 2016

Přečteno Říjen 2016

Ahoj naši Knižníci,
měsíc s měsícem se opět sešel a je tu naše rubrika přečteno nyní za říjen.

Tento měsíc přečetl M. celkem 3 knihy a P. jednu knihu.
O jaké knihy se jedná? To se již brzy dozvíte.


Přečtené knihy P.:

Porodní bába z Benátek - Roberta Rich

Tato kniha mě moc zaujala. Ihned na začátku mě vtáhla do děje a nemohla jsem se odpoutat až do poslední stránky. Velice zajímavý a napínavý příběh knihy, který moc baví. Doufám, že si od této autorky budu moci přečíst ještě nějakou knihu.

Hodnocení 5/5







Přečtené knihy M.:

Jo Nesbo - Syn

Kniha, která mě doslova pohltila. Na knihu jsem se těšil opravdu dlouhou dobu a ne a ne se k ní dostat. Teď konečně jsem měl čas si ji přečíst a vychutnat tento dokonalý příběh člověka, který plánuje pomstu. Kniha je velmi napínavá a od začátku jste ihned vtaženy do děje, který se rozjíždí od prvních stran. Tuto knihu určitě doporučuji všem co mají rádi Jo Nesba nebo detektivky.

Hodnocení 5/5

Více v recenzi zde na blogu



Sophie Hannah - Zavřená truhla

Tato kniha mě osobně moc nenadchla. Knihu jsem vyhrál v soutěži, kterou pořádal Knižní klub a za knihu bych chtěl velice poděkovat, nicméně "stará" detektivka na mě prostě dojem nedělá. Kniha byla velice vlažná, děj byl velice vleklý a kdyby kniha byla stáhnutá na polovinu, nic by se nestalo. Nicméně detektiv Hercule Poirot nezklamal a opět vyřeší případ i když je tak složitý, že by na řešení snad nikdo jiný ani přijít nemohl.

Hodnocení 3/5

Více v recenzi zde na blogu



Patrik Girgle - Vertigo

Kniha, kterou bych nazval jednohubkou. Při počtu 144 stran, máte knihu přečtenou opravu za pár hodin, ale musíte se začíst. Já osobně se začetl, kniha mě určitě nepřišla jako něco dokonalého, propracovaného, ale připadal jsem si jako že čtu o svém životě před deseti lety, kdy člověk nic neřeší a jen si užívá života a přemýšlí o "blbostech". Určitě jsem rád, že jsem si knihu přečetl a obětoval tomu jeden den čtení a třeba se k ní i dokonce vrátím. Mě se líbila i přesto, že byla vlastně o ničem.

Hodnocení 4/5




A to je pro dnešek vše. Četli jste nějaké z těchto knih? Jak se Vám líbily?
Vaši Knižníci

3 komentáře:

  1. Nečetla jsem nic, ale chystám se na Syna a pokukuji i po Vertigu, i když na něj slyším hódně rozporuplné názory...
    Mějte se hezky a ať se v listopadu čtenářsky daří ještě lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom stejně jako Hanička, byť tedy na Syna se zatím nechystám, ale to Vertigo mě prostě láká... :) Přeji Vám oběma hezké listopadové čtení!

    OdpovědětVymazat
  3. Porodní bába z Benátek na mě v knihovně pořád vyskakuje, takže si říkám, že si ji asi budu muset půjčit. Asi to bude nějaké znamení :D Syn mě láká a zbylé dvě neznám. Ale Vertigo vypadá zajímavě. Takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat