sobota 27. srpna 2016

Unboxing 3

Ahoj všichni Knižníci!

Tento týden jsem si chtěl udělat radost tak jsem si musel po delší době koupit nějaké pěkné knihy.
Obě byly zakoupeny přes Bazar Knih na facebooku a obě za super ceny. Někdy je podle mě lepší takto zachránit jednou čtené knihy a po přečtení zase poslat dále, něž kupovat stále nové a nové knihy.
Myslím si, že nikdo z Vás určitě netuší o jaké knihy se jedná, protože jsme je neměli na whishlistu a ani jsme o nich nikdy nepsali, že bysme si je chtěli koupit. 
Tak se na ně pojďme mrknout!













 První kniha, která mě zaujala je od severského autora Matse Olssona.
 Kniha s názvem Trest a smrt.

Velice mě zaujala nejen obálka knihy, ale také fakt, že je kniha opět detektivní sérií a tudíž autor určitě neskončí jen u jedné knihy a budu se moct těšit na další a další pokračování ( tedy v případě, že m bude kniha bavit a bude alespoň tak dobrá jako knihy od Jo Nesba nebo Adlera Olsena.


Druhá kniha je od autora od kterého jsem četl již jednu knihu. 

Kniha se jmenuje Analfabetka, která uměla počítat. Dlouhou dobu jsem přemýšlel jestli si po Stoletém staříkovi, který vylezl oknem a zmizel přečtu tuto knihu nebo rovnou skočím po Zabijákovi Andresovi, ale bohužel na něj slyším pouze negativní ohlasy ze všech stran a tak jsem se rozhodl pro Analfabetku na jakou už jsem se chystal několik měsíců, ale ne a ne si ji koupit.

Doufám, že se Vám článek líbí a třeba si také alespoň jednu z těchto knih vyberete a přečtete. Já osobně už se na ně moc těším.

Krásný slunečný den přejí P. a M.

1 komentář:

  1. Pekne kousky :-)Stolety starik se mi libil, jsem zvedava,jak se vam bude libit Analfabetka,tu jsem necetla, preji krasny den :-)

    OdpovědětVymazat