čtvrtek 11. srpna 2016

Přečteno červenec 2016

Zdravíme všechny čtenáře,

máme tu srpen a s ním společně přichází příspěvek do naší krabičky přečteno, nyní za měsíc červenec.

Celkově jsme přečetli 6 knih: každý z nás přečetl 3 knihy na některé jsme již psali recenze či minirecenze, ale dostalo se na všechny?

Pojďme se společně kouknout jaké to byly knihy



Přečtené knihy P.:

Skleněný trůn - Sarah J. Maas


Knížka, které jsem se spíše obávala, ale tato série nyní patří k mým oblíbeným a na její pokračování se co nejdříve pustím, pro mne naprostá fantazie, do děje jsem se vžila a opravdu si celou knihu užívala.

5/5 *****






Topím se v tobě - Jasinda Wilder



Začala jsem měsíc slibně, ale bohužel to pokračovalo k horším knihám, tahle ještě ovšem byla lepší... Erotický román, kde se vše řeší sexem, o lásce, smrti, životě, hodně k zamyšlení... Ale nic moc extra. :)

3/5 ***





Nemilovaní - John Saul


Já jsem tuhle knížku chtěla číst, hlavně díky několika doporučení, ale asi pro mne nejsou knížky, starší roku 2000... Nebavilo mě to, do čtení jsem se doslova kopala. Knížku jsem celou ani nedočetla. dočetla jsem to asi do 3/4 Néé... Já miluji hororové knížky, ale tohle bylo nuda.

1/5 *






Přečtené knihy M.:

Já Poutník - Terry Hayes

Já Poutník, kniha kterou jsem začal číst již v červnu a pokračovala se mnou až do první poloviny července. Velice obsáhlá kniha ke které jsem se dlouho musel přemlouvat jen kvůli tomu, že jsem na ni pořád neměl tolik času kolik bych si představoval. Nakonec, když jsem ji začal číst mě kniha pohltila a patří mezi nejlepší detektivní thriller co jsem kdy četl. Kniha je úžasně propracovaná a myslím si, že každý kdo má rád detektivky, by ji měl povinně přečíst. Více ke knize najdete v mé recenzi zde na blogu.

5/5 *****



Muž jménem Ove - Fredrik Backman

Muž jménem Ove - kniha od které jsem nic nečekal a která pro mě byla neskutečným překvapením a hltal jsem ji od začátku až do konce. Jedna z nejlepších knih co jsem letos četl. Ještě snad u žádné knihy jsem se tolik nezasmál jako u této. Příběh je o 59 letém staříkovi, který řídí Saaba - dle jeho názoru jediné kvalitní auto - je zatrpklý a jeho nejlepší přítel-nepřítel je kocour. Více k ději ke knize najdete v recenzi zde na blogu. Tato kniha určitě stojí za přečtení.

5/5 *****



Všude kolem černý les - Ruth Ware

Všude kolem černý les - kniha na jakou jsem byl poslední měsíce pořád upozorňován, ať již v každém knihkupectví v celé republice, tak na různých bilboardech v časopisem apod. Tak jsem se rozhodl knihu koupit abych zjistil jestli je to opravdu taková pecka jak se o ni všude povídá, ale ...
Kniha mě ze začátku velice zaujala místem kde se celý příběh odehrává, na knize mě velice fascinovala anotace - někdo chystá svatbu někdo vraždu. Ale samotný děj je dosti slabý. Kniha je psána spíše pro ženy, je moc uhlazená i když některé pasáže jsem doslova hltal i já, ale pak přišlo 50 stran, které mě radily knihu odložit a nedočíst. Nakonec jsem dočetl, ale ke knize už se nkdy vracet nebudu

3/5 ***


2 komentáře:

  1. Přečetli jste samé zajímavé knihy :) Dost mě překvapuje, že se Pétě nelíbil John Saul, já od něj četla zatím pouze Utrpení neviňátek a to se mi líbilo dost a právě Nemilované mám doma taky, tak jsem zvědavá.
    Jinak, jak už jsem vám někde psala, sama se chystám jak na Já, poutník, tak na Všude kolem...Oveho už jsem četla, a přestože se mi líbil, řadím ho spíše k lepšímu průměru :)
    Ať se srpen vydaří (po čtenářské stránce) zrovna tak :)
    Mějte se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Jediné, co jsem četla také, je Všude kolem černý les. A asi se mi líbil o trochu víc, no :)

    OdpovědětVymazat